4ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης

Αξιολόγηση Ταξιδιωτικού Γραφείου

 

Την πραγματοποίηση της πενθήμερης εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Γενεύη παιδαγωγικής ομάδας του σχολείου μας, στο πλαίσιο προγραμματισμένης επίσκεψης στο CERN, από 2 Νοεμβρίου 2017 έως 6 Νοεμβρίου 2017, ανέλαβε το Ταξιδιωτικό Γραφείο Mazi travel and events, Κατεχάκη 17, Αθήνα, Τσιμισκή 42, Θεσσαλονίκη, με υπεύθυνο για την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής επίσκεψης τον κ. Γκουρμάνο Κλέαρχο.

            Οι υπηρεσίες του ανωτέρω Γραφείου ήταν σύμφωνες με το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής επίσκεψης και με τη σύμβαση που συνυπέγραψαν η Δ/νση του σχολείου και ο εκπρόσωπος του Γραφείου. Ο βαθμός ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση Γραφείου, αρχηγού-ξεναγού, οδηγού, την τήρηση των συμφωνηθέντων, τα μέσα μεταφοράς, τα ξενοδοχεία, τις ξεναγήσεις κρίνεται άριστος.

           Συγκεκριμένα:

 ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ   (1=ΚΑΚΙΣΤΗ, 5=ΑΡΙΣΤΗ)

 

1

2

3

4

5

ΥΠΟΔΟΜΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

 

 

 

 

Χ

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

 

 

 

Χ

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

 

 

 

Χ

ΑΡΙΘΜΟΣ – ΑΝΑΛΟΓΙΑ  ΔΩΜΑΤΙΩΝ / ΚΛΙΝΩΝ

 

 

 

 

Χ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ (ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΛΠ)

 

 

 

 

Χ

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ (ΖΩΝΕΣ, ΚΤΕΟ ΚΛΠ)

 

 

 

 

Χ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ &  ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ

 

 

 

 

Χ

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

 

 

 

 

Χ

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΥ:

    1.  ΕΥΓΕΝΕΙΑ

 

 

 

 

Χ

    2.  ΠΡΟΘΥΜΙΑ

 

 

 

 

χ

    3.  ΣΥΝΕΠΕΙΑ

 

 

 

 

χ

    4.  ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

 

 

 

Χ

    5.  ΔΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

 

 

 

Χ

   6. ΤΗΡΗΣΗ Κ.Ο.Κ (ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ, ΦΩΤ.                ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ )

 

 

 

 

Χ

 

 

 

 

                                                                                                                 Η Διευθύντρια

 

                                                                Κατσαρού Όλγα 

 

 

                                                                                                              

 

 

4ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης

Copyright © 2015. All Rights Reserved.